October 4, 2008 in City

Accuracy watch

The Spokesman-Review is committed to accuracy. If you think we have made an error of fact, call (509) 459-5430 or e-mail editorforum@spokesman.com.
 

Sunwest home overseen

The attorney representing plaintiffs in a lawsuit against Extendicare Homes Inc. said a court-ordered auditor oversees a nursing home owned by Sunwest Management Inc. A story in Friday’s editions was incorrect.

RAHCO reference wrong

Raymond Hanson founded the R.A. Hanson Co. His older son, Richard Hanson, later took over the business, which became RAHCO International. A story in Friday’s Business section was incorrect.

District cutting program

A headline on a news brief in Friday’s Northwest section should have said the Spokane Regional Health District planned to cut a drug and alcohol addiction program.


Thoughts and opinions on this story? Click here to comment >>

Get stories like this in a free daily email