January 20, 2011 in City

Accuracy watch

The Spokesman-Review is committed to accuracy. If you think we have made an error, call (509) 459-5403 or e-mail editorforum@ spokesman.com. Home delivery questions? Call (509) 747-4422
 

Insurance data on chiefs based on wrong information

Only one of Spokane’s fire battalion chiefs pays more than $400 a month for health insurance. Because of incorrect information provided to The Spokesman-Review, insurance data related to the chiefs was inaccurate in a story that ran on Jan. 9.

2010 raise information wrong for nonunion workers

City of Spokane employees not represented by a union did not receive two raises in 2010. Those employees received a 4 percent raise but agreed to forgo an extra 1 percent raise that had been planned. Because of incorrect information provided to The Spokesman-Review, a chart in Sunday’s paper listed the wrong data for those workers in 2010. Those workers’ cumulative cost-of-living raises in that period should have been listed as 39.2 percent.

Doctor suffered injury in car crash

Dr. Hakan Kaya suffered a head injury due to a car crash 10 years ago. Due to a reporting error, a story that appeared Tuesday incorrectly stated that he had a stroke.

Value of hay sales incorrect in story about Mager

Former Spokane County Commissioner Bonnie Mager qualified for a farm tax deduction, in part, with $150 worth of hay sales last year. A story Wednesday misstated the sum due to a reporter’s error.


Thoughts and opinions on this story? Click here to comment >>

Get stories like this in a free daily email