Arrow-right Camera

Opinion

Sun., May 11, 2014

Damage done with error

We were so disappointed in The Spokesman-Review last week naming James Comerford as a “man facing five years in child pornography case.” That was plain and simple sloppy journalism at its worst. We know you made a correction the following day underneath “Accuracy Watch,” but the damage was done. One little sentence in an obscure place to correct your error.

It was the talk of the South Hill. People were aghast.

You need to run a full-page ad apologizing for a stupid mistake. Nothing less than a public apology to amend such an egregious error.

Linda and David Shea

Spokane



There are two comments on this story »